Busraveminisi1 Mucize177117 canım yapında olacağı varsa oluyor ama yinede önlem almak için ben lierac kullandım 38+5 im henüz çatlamadım
justwaiting Mucize177117 7.aydayim lierac kullanıyorum bittikçe alıyorum arada hindistan cevizi yağı da sürüyorum hiç çatlağım yok henüz
Kosemen54 Busraveminisi1 gögusleriniz demi çatlamadı benim 16. Haftada göğüslerim çatladı simdi kasiklarimda küçük küçük başladı 27+5 im
Busraveminisi1 Kosemen54 yok canım göğsüm de çatlamadı aynı kremi göğsüme kalçama karnıma ve bacak arama sürdüm düzenli 14. Haftadan beri hiç aksatmadan faydası olduğunu düşünüyorum