AybukeA Ust bacağımın ic kısmında sütlü kahve renginde bir leke belirdi, kadin dogum doktorum dermatologa gorun bi dedi, kızarıklık hic olmadi. Kasinti da olmadi. Gebelik sürecinde boyle bi lekelemeyin yaşayan oldu mu?
Busbushatun AybukeA boyutunu bılmıuorum ama genelık donemınde ben gbı seyler gecıcı olarak cıkabılıyor canım bende de olmustu