Busemestan 26 haftalık hamileyim arkadaşlar sanki nefesim içime yetmiyormuş gibi öksürünce rahatlıyorum gebelikte oluyormuş ama sizdede böyle bişey oldu mu 🙁
Hkk0809 Busemestan öksürme esneme gibi şeyler mi sizi rahatlatıyor? Bir de gece uyurken bu problem yüzünden uyandığınız oluyor mu?
NilayRuya Hkk0809 ben esneyince rahatlıyorum bazen birde uykuya tam dalacakken uyumadan sanki nefes alamıyor gibi oluyorum uyaniyorum
Hkk0809 NilayRuya nefes açlığı diye psikolojik bir hastalık var bir bakın derim bende de vardı stres dönemlerimde hep nüksetti kendime terapi yaparak geçirdim çok şükür
NilayRuya Hkk0809 evet canım çok kötü birşey benim küçüklüğümden beri var anksiyete hastasıyım ilaç kullanıyordum hamile kalınca bıraktım. Küçükken aniden elektrik kesilmesinden sonra böyle oldum
Hkk0809 NilayRuya çok geçmiş olsun fiziksel problemler de çok zor ama psikoloji insanı daha derinden etkiliyor sanki inşallah her şey düzelir ☺️
NilayRuya Hkk0809 çok teşekkür ederim gerçekten öyle fiziksel olsa en azından ilaçla falan düzelme şansın var da psikolojik dediğin gibi insanı yipratip yoruyor . Tekrar teşekkür ederim güzel dileklerin için 🥰