Mira61 Ben orda yaptim ilk doğumumu 6 yıl önce doktorum yaprak asma idi aslında memnun da kaldım ameliyatından ama herkes sezeryan oldu benim doğum yaptığım donem normal doğum diye giriyorlar sezeryana dönüyordu iş. Ve gerçekten çok kötü bir hastane rahat değil devlet hastanesinden beter pislik içinde rezaletti küçücük odada 2 doğum yapan kadındık yanımdaki kadının cocugu sarılık oldu beni başka odaya almadılar bile. Esim geldi çıkarın eve gidelim dedi zorla ikna etti de çıktık..