Tugba__- hayatım bana eşimin ailesi zoraki getirip biz anakıcağı aldık dedi ben otomatik alcaktım dedm eşimde değiştirirsen ayıp olur dedi cocuk uyutcaz sallamaya da insan lazım oturup dinlenemdim eşime al sen salla ailen aldı nasılsa demiştim 😄 ark da e bebeğin kini kullanıyo cok durmuyo muş cok da iyisine gerek olmadığını düşünüyorım 7-9 kg kadar mı ne taşıyor biz4,5 ayda o kilodayız 🤦♀️ Sonra dan ondan almadım