Dilarraa Fatma_7 1.de çok zorlandım şuan ikincideyim şükürler olsun rahat geçiyor Rabbim üçüncüyüde rahat geçirmemi nasip etsin inşallah 😃
Fatma_7 ADamla ben ağrıya da razıyım en azından yiyip içebilir insan ama bulantı kusmaktan ne yiyorum ne içiyorum ölü gibiyim hep depresif hep isyankaarr 😒
ADamla Fatma_7 evet çok iyi anlıyorum gerçekten ağrı, uykusuzluk daha dayanılır oluyor. Bulantı, kusma halinde halsizlik, bitkinlik daha fazla 🤦🏻♀️ sürekli ağlamaklı bir hal 😁
Dilarraa Fatma_7 olmazmı felaketti sabah bulantısı diye geçer ama benimkisi akşam bulantısıydı kusmasıydı yatarak geçirdim nerdeyse 4 aydan sonra geçti şükür
Fatma_7 Beyzan yemin ederim bende 4. Haftamdan beri yemek yüzü görmüyorum canım çekiyor rüyamda yiyip doyuyorum resmen
Fatma_7 tgb006 prilam bana mısın deme zofer bile etmedi benim çok erken başladı umarım erken biter sanmıyorum ama
Beyzan tgb006 ayy inşallah benim de son 1 hafta olur ya bittim tükendim bir de 2 yaşında oğlum var daha zor her şey
Fatma_7 Beyzan ilkinde oldu mu bulantınız genelde ilkinde olmayan ikincide yaşıyormuş çevremdede var yaşayan
Nehmir Fatma_7 3. Tabiki yatıp kalkmak nefes almak ayakda durmak bile zorlaşıyo mide yanması kilo artışı uyku pozisyonu bulamama doğum heyecanı vs. En zoru 3. Oluyo
minnakveben Fatma_7 bulantım hala devam ediyo ama ilk 3ay kadar değil 4.ayımdayım suan bu ay biter diye düsünüyorum en azından artık rahat rahat yemek yiyorum ☺️
Beyzan Fatma_7 ayy cidden benden başka böyle olanlar varmış benim ilk gebeliğim çok rahattı biraz da ona güvenerek hamile kaldım😬 şimdi perişanım 😂ikisi de erkek ama kayınvalidem ısrarla onda bulantin yoktu bunda var acaba dokror yanlış mı gördü bu kız olmasın diyor 😂 demek ilkinde olmayan ikincide oluyormuş vay be şu an azıcık da olsa Mutlu oldum teşekkür ederim 🙋🏻♀️
Fatma_7 Nehmir tabiki ben onu söylemiyorum kusma yaşamadınız galiba diyorum gerçekten çok zor bu durumu yaşayan biri kusma bulantıyı tercih etmez o yüzden 🙂
hilosss07 Ben daha 1. Trimesterdeyim o kadar zor geçiyo ki inşallah düzelir ayılmalı bayılmalı bol kusmalı tansiyon düşüklüğü çarpıntı korku filmi gibi :(
Nehmir Fatma_7 herkesin hassas olduğu durum farklı demekki canım bende en cok nefes darlığından korkar ve rahatsız olurm bide o mide yanması aman aman
MervErdo Trimestera kadar balayıydı benim için 27. Haftadayız öyle ahım şahım şikayetim yok umarım böyle de sonlanırız ❤️