Bu post moral motivasyon için olsun.. 18.hafta kontrolü ve 22.hafta detayli ultrasonda gorulen 2 kistimiz vardı. İlerleyen haftalarda yok olacağıni söylemisti doktorlarımiz. Ve onlara guvendim. Asla kotü düsünmek istemedim. Moralimi bozmadım aklima bile getirmemeye çalıştım. Bugün 26+4 haftalık olduk ve kontrolümüzde yok olmuslardı.. hic bir sorunumuz kalmadı.. bu şekilde bir kac arkadaş post açmıstı endişelenen. Onlarada umut olsun müjde olsun diye paylaşmak istedim. Rabbim kuzularımıza dert verip derman aratmasın.. canimızdan can kattıklarımız.. 😍😘 kötü düşünmek yok arkadaşlar.. moralimizi yüksek tutup herseyi olumlu sonuçlandırmaya çabalayacağız.. bu arada hep diyordum benim zilloş icerde partiliyor durmadan diye. Doktorum dedi ki çok hareketli durmuyor ki yüzünü görelim. Anasına çektı kuzuşkoo.. yandın kocacımmmm… 😍😁