Nursel67 @Ihlamur 29+2 haftalığım bugün doktora gittim bebeğin kilosu çok iyi ama suyunda azalma riski var dedi 1300 gram olmuş kızım ☺️
Ihlamur Nasıl geçiyor gebelik süreciniz benim ikinci bebeğim erken doğum riskim var hap kullanıyorum, dinleniyorum🤷🏻♀️ ayakta biseyler yaparken en çok vajinal batma rahatsız ediyor onun harici çok şükür iyiyizdir inşallah 😍
Azrabetulunannesi Ihlamur güzel gidiyor Allaha şükür ama yarım saat ayakta durunca bel ağrısı başlıyor
EsraM Ihlamur bende 29+5 benimde 2. Gebelik ve benimde erken doğum riskim var kasılmam çok, sağlıkla vaktinde gelirler inşAllah
Nursel67 @Mommmyyy 20. Haftada 1 hafta arayla içtim bu hafta tekrar başlayacam işte 2 hafta sonra tekrar randevu alıp gidicem doktora
Kahramankentli Bende 29+5 deyim 1.5 ay oldu doktora gitmeyeli Perşembe randevum var uzun zamandır yawrumu göremedim tedirginim bunun için ama hareketlerini hissediyorum çok şükür 🙏
iey Ihlamur 28+3’teyiz. Bir ayın ardından cumartesi doktor kontrolümüz var, heyecanla bekliyoruz bakalım. Şimdiye kadar ciddi bir sıkıntımız olmadı çok şükür. Geceleri uyuyabilme konusunda zorlanmaya başladım sadece artık.
Ebrusahin Ihlamur 31+2 deyız kızımla 2 hafta gerıde gelısımımız perınatolojıye gıdıyoruz nromalde 33 küsür olmamız lazımdı hecen hafta sat tarıhımızı degsıtırdı doktor