Merhaba ben 29+5 teyim en son 26 da kontrole gitmiştim herşey güzeldi.bir ay öncesinde ve bu hafta sağlık ocağında testler yaptırdım sonuçları bugün aldım.endokrin ve dahiliyeye görünmelisin dedi doktorum.sınırın altında b12 de ferritinde.takviye almıyo musun dedi 3.aydan beri multivitaminle balık yağı kullanıyorum ayrıca da demir hapı içiyorum.buna rağmen düşük.yaşayan var mı?