Dilaam canım aynı durumu yaşadım yokuş aşağı iniyodum yere parke atmişlar üzerine bastığım gibi kayıp popomun üstüne düstüm hamile olduğumu bilmiyodum ertesi gün doktora gittiğimde 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktora sormak aklima gelmedi düstüğümü unutmuştum o an heyecandan.ama çok şükür şuan bir buçuk ay kaldı doğuma