Happylif3 Ebru0600 Evet. Düşük gebelik riskinde oluyor. Doktora ilaç verecek size. 3 ay ilişki ve iş yapmak yasak
Asyaayaz1 Kırmızı yada pembeyde doktora gitmelisiniz progestan başlatır adet gibi olmadığın sürece korkma demişti ama yinede progestan kullanmak şartmış gidin bence mutlaka🤲
Ebru0600 Asyaayaz1 progestan kullanıyorum zaten böyle bastırınca çok az çıkıyor peçeteye çok afedersiniz kuzum