Hanımlar belki diğer postlarımı okumuşsunuzdur erken doğum riskim var 35+2yiz şuan , gün içinde hep sancım oluyodu ama bu kadar değildi bu sefer sabahtan beri var ama dayanılmayacak gibi değil normal ağrıyo yarın zaten randevum var ama bi tedirgin oldum sabahtan beri geçmiyo ağrı…