Ertugrulhilal Kızlar benim yarın 40 haftam doluyo 1 milim bile açıklık yok nst de sancı çıkıo doktor 2 günde 1 nst ye gel ddi en gec haftaya çarsamba doğmazsa yatış yapılcak dedi sizce sezeryan mı demek istedi yoksa suni sancı ile mi başlatcaklar
Minnakmucizemm Ertugrulhilal suni sancı ile başlatır doğumu gidişata göre doğum olur. Rabbim sağlıklı olarak versin kucağınıza 🌺
BabyYoda Ertugrulhilal Öncelikle sağlıkla kucağına al bebişini. Doğum yapacağım zaman yalnızca 1 cm açılmam vardı suni sancı verdiler sürekli alttan muayene ettiler tık yoktu. Ebem tecrübeli bir ebeydi biz ilk doğumunu yapan kadınlarda açılmadan ziyade rahim ağzının incelmesine bakıyoruz doğum başlayınca açılma zaten kendiliğinden oluyor demişti aklında bulunsun ☺️