Esenhafsaduru 2 kez mastit oldum umma mıdır bilmem bişey sana kokmasada canın istemese de gögsün şişer agrır halk dilinde tıbben öyle degil fazla gelen süt bebek tarafından tam olarak bosaltılmadııgı için gögüste ki kanallarda tıkınma meydana geliyor veya gögüs ucu yarasından kanallara enfeksiyon giriyo ve yine tıkanıklık meydana geliyor öyle olmaması için sık emzirme ve sık sağım yapın diyo doktorlar yani bişey yiyip içmemekle pek alakası yok eger cok sütünü varsa atlet üst bas ıslancak kadar ve bebek az emip soyup cekiliyor ve gögüs hala sertse kesinlikle bebekten sonra sagmak gerekiyor yoksa sıtma gibi ates fırlıyo 38 39 a kadar tir titretiyor ve kolunu kaldıracak dermanın olmuyor dogumdan daha beter 2 kez yasadım agrıdan sızıdan agladım gecene kadar