Normalde tiroidim yavaş çalıştışı için ilaç kullanıyordum. Gebelikte yükselince dozumda yükseltildi. Bu seferde hızlı çalışmaya başladı. İki aydır 0.18 lerde değerim haftaya tekrar gideceğim doktorum düşürecek ilacı büyük ihtimalle. Şuan 15 haftalığım. Tiroidin hızlı çalışmasının zararı olur mu? Çok yüksekten başladım o zaman korkuyordum şimdidençpm düştü yine korkuyorum.