Basak0503 Berfininannesi maşallah bebeğine canım, bende cinsiyet için çok heyecanlıyım 12+4 oldum. Bu arada bu görüntü hangisi oluyor benim Ki hep siyah beyaz. Renkli ultrason mu bu ☺️🤩
mom6565 esraizmirli [url=https://hizliresim.com/BvQZag][img]https://i.hizliresim.com/BvQZag.jpg[/ img][/url] banada tahmin yapar mısınız
Gulsen4224 AybukeA öyle mi hadi hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim paşayı😇💙
Berfininannesi Basak0503 Ben devlete gittim söylemeyince cinsiyeti ordan özele gittim renkli ulturason canim