Nurunsl Bebeğimi eve çıkardm prematüre doğmuştu. Evolvia aldı eşim başından beri 2-3 haftdr onu kullanıyo. Aptamile geçmk istyrm araştrdm değerleri daha iyi geldi. Kullananız var mı ? Kabızlık sorunu yaşayan fln
Pyrzcnr Nurunsl cnm aptamıl ben ılk gebelıgımde kullandım guzel bır mama ama pahalı . Snrdan ben bebeleca gectım cok gyzel bır mama gaz derdıde olmadı
gamzosgamzos Benim bebegimde cok gaz yapmisti bebelac gold almistik oda kilo aldirmadi simdi 1 yas 23 gunluk 4.ayindan beri sma kullaniyoruz cok severek iciyor kilo alimi guzel ve icerigide temiz doktorumuz onermisti