Hanımlar banyoya şişe koyuyorduk sıcak su gelene kadar 5L lik şişelere dolduruyorduk. Haliyle orda arada içine köpük vs kaçıyor . Su görünümü berrak . Evde çiçeği sulamak için eşim banyodaki suyu getirmiş tezgaha koymuş bende bilmeden o Sudan bir bardak içtim. Ne yapacağım… çok kötüyüm psikolojik olarak . Dua edin bir şey olmasın. Hastaneye gitmeli miyim sizce . Su da nasıl tatlı filan diyorum kendi kendime eşim mutfağa gelince hangi Sudan içtin dedi hemen son yudumu tükürdüm ama yarım bardaktan fazla içtim. Ben ne yapacağım :’(((())