hanibazen Gizemceylan ben detaylıya gitmedim henüz. 2 li teste de gidememiştim 4lü test yaptı o 1:154 down sendrom riski çıktı. O yüzden yaptıralım dedi
Alinaz Benimkin de kordon da 3 damar oluyormuş birini göremedi ya çok ince dedi yada yok dedi 100/1 çocukta birşey olabiliceğinden şüphelendi ve birde kan pıhtılaşmam var bu yüzden çok korkuyorum
vasili21 hanibazen canım sizin AFP değeriniz nasıldı? Benim 4’lü de bugün çıktı. Sonuçlar iyi yalnızca gebelik haftasına göre AFP değerim düşük denmiş.
vasili21 Slnnn1 canım 4’lü de tam olarak riskli çıkan neydi? Benim d bugün sonuçlar çıktı da AFP değerim düşük çıkmış😔 ama diğer değerler normal yani düşük risk.
Minnos87 Alinaz bende gecen pazartesi yaptırdım hatta bugun sordum henuz cikmadi dediler 120/1 risk var dedi dr insallah bisey cikmaz😐
Sss123 Bende ikili test sonrası yaptırdim kanımdaki beta HCG hormonu düşmesi gerekirken düşmemiş 1 hafta 10 güne çıkar sonuç dediler
Slnnn1 hanibazen sanırım evet perşembe günü verdim Allah izin verirse haftaya çıkar diyorlar bekliyoruz bakalım