@Bebeklimm nasipse canım 500 evler şafak Hastanesi’nde doğum yapacağım , kadın doğum doktorumdan memnunum çok şükür. Ama oranın çocuk doktorunu beğenmemiş benden önce doğum yapan arkadaşlarım , doğru düzgün ilgilenmedi vs filan dediler hep . O yüzden bende Sultangazi , esenler çevresinde bı arayışa geçtim işte . Birde bı arkadaşım sarılık için kuveze almışlar bebeği ücret talep etmişler , benim bildiğim yeni doğan hiç nir bebekten ücret talep edilmez devlet tarafin karşılanıyor zaten . Yanlış mı biliyorum