Berna35 Arkadaşlar merhaba ben 37+3 haftalık hamileyim bebeğimin kilosunu öğrendim 3600 dedi doktor bebek şuan normal pozisyonunda doktorum da normal doğum istiyor ama korkuyorum sizde varmı kilolu bebek olup normal doğum yapanlar
Busbushatun Berna35 ılk dogumda kıloyu ıstemıyorlar doktor zor ve rısklı oldugu ıcın ama dıkkat et bıraz belkı almaz son haftalarda kılo canımm
minisinannesiiii Alfabetaa zor tabi 2 kızı vardı 3.ye erkek dediler yedi de yedi ha bire oda doğdu kız 5 buçuk kilo kız
Berna35 Busbushatun aslında beslenmeme çok dikkat ediyorum şekerli ve tuzlu tüketmiyorum ama bebek yine de kilo almış benim korkum illa da neomal olsun diye zorlar mı acaba doktor çok dikişin olurum belki yada yırtılma fazla olabilir mi