Selam arkadaşlar, geçen ay sevindim ama kimyasal gebelik oldu. Hakikaten şunu farkettim hamile kalınca bir önceki aylardan farklı olarak hissediyorsun. Mesela geçen ay yumurtlama günü başlayan kasık ağrım yumurtlamadan sonra da hiç geçmeden devam etti. Sol tarafımda hissediyordum ve göğüslerim büyümüş sızlıyordu yumurtlamadan 7 gün sonra. Bu ay kasık ağrım yumurtlama zamanı oldu şimdi geçti. 4 gün önceydi yumurtlama günüm. Umarım bu ay sevinirim. Sadece paylaşmak istedim, sevgiler💕