6217 Leyla56341 valla bol bol meyve yedim son zamanlarda muz yedim süt içiyorum :) birde fazla değil ama kahvaltıda kaşar yedim bunlar bebeğe kilo aldırıyo galiba 😊 aslı var mı bilmiyorum ama hepte duydum aldırıyor diye
Oysul 6217 masallah 🧿🧿 biz de 31+2 bugün bakıldik 2300 civari dedi abartıyor diye düşündüm demek ki olabiliyor. Siz normal mi doğum yapacaksınız sezeryan mi ?
ozlemmyy Glakky1 benimde aksine söyleyesim geliyor ya annemde geçen aynısını dedi vallahi. Galiba haklısınız 🤭
ozlemmyy 6217 canım bende senin gibi valla aşırı meyve seven biriyim mandalina elma nar portakal midem yana yana her gün yedim onu harici standart kilo için ek bişey yapmadım bebekle de alakalı sanırım ya
sulexx Kizlar benim 35+3 te 2400 du biraz az mi bebegimin kilosu bilemedim, doktorum bisey demedi ama suan endiselendim sizin yazilari okuyunca 🥺
ozlemmyy sulexx hayır az değil tabikide 2500 üstü gayet de sağlıklı 😊 benimki 3 hafta önden gidiyormuş biraz fazla kilo alıyor İnan bende anlamadım nasıl olduğunu. Doktor sağlıklı dediyse hiçbir sıkıntı yok önemli olan doğumdan sonrası hem
sulexx ozlemmyy anladim canim cok tesekkur ederim senin bebegine de masallah bu arada nazar degmesin 🥰