Dün yine fenalastim hastaneye gittim 4 5 kere alttan baktılar, epilepsi hastasyim vücudum kaldırmıyor ağrıları,alltan muayeneyi,doktor da almadı sezeryana gönderdi,akşam 7 den sabah 7 ye kadar ağrı çektim, yalancı sancysa neden bu kadar uzun sürdü, dayanamıyorum artık felçli gibi oluyorum,sağa sola donemiyorum ağrıdan, kalkıp yuruyemiyorum adım atamıyorum,ben mi acayip geçiriyorum bu süreci anlamadım