Sedayznn Ben de mideden çok çekiyorum, ağrı bulantı gaz yanma günden güne yeni bir mide rahatsızlığı ekleniyor. Bir ara ballı süt içiyordum işe yarıyor gibiydi sonra bir de gaz sorunu eklenince süt içemez oldum artık, soda da yaramadı, bir önerisi olan varsa bende duymak isterim