prensesim35 Zaten çalışamazsınız resmi süreç olarak, neden böyle bir rapor almak istiyorsunuz, sadece çalışabilir raporu almanız gerekiyordu çalışmak istiyorsanız, onu da almadıysanız diğeri istenmez zaten. Şirket muhasebeye bildirmiştir sizin doğum iznine ayrıldığınızı.Mesela Ben 32 de almıştım çalışabilir raporunu, 37 ye kadar çalışacağım, 35 deyim şu anda.