sissam1 Hanımlar geçen hafta kafa asagı normal poziyondayken bugün makat olduğunu öğrendim sizce döner mi ya yDa dönmesi için ne yapılabilir ? Bilgisi olan!? Bide bu ikinci gebelik ilkim normal doğumdu
ZeyAk @sissam1 benim de ilk kızım makat gelişliydi bu haftalarda yerleri daraldığı için dönmeleri çok zor demişti bana Dr um. Öyle de olmuştu mecburen sezaryen olmuştum. Sizin ve bebeğiniz için en hayırlısı olsun🙏
sissam1 ZeyAk ZeyAk hayırlısı olsun tabiki ama ilk Doğum normalken ikinci sezeryan olması zor olur mu acaba sezeryan çok mu ağrılı ?😔