Rukiyeqltntssss Hanımlar biz 30 haftalığz bebeğin hareketlerini öncesine göre daha, az hissediyorum ve adet sancısı gibi arada bir karın ağrm oluyor sizce normalmi benimle aynı drmu yaşyn vrmı
Aserpil Rukiyeqltntssss evet olabiliyor ama bebeğini dinlemede kal tatlı birşey ye uzan tepkilerini ölç bı bebeğin. Ben kaç kere gittim hareket hissetmiyorum diye . Dr dede kıpır kıpır bebek cidden hissetmiyor musun . Evham yapmışım ondan heralde.
aselelif06 Rukiyeqltntssss kuzum ben de 31e giricem bebek hareketlerinde azalma yok ama bel ve kasık agrım çok var. Hareketlenmeler bu haftalardan sonra yavaşlıyot dinlenmeni ve çikolata yemeni tavsiye ederim
Cikolata_kistim Rukiyeqltntssss aynı şey iki gündür bende de vardı adet ağrısı yalanci agri diye geçiyor sanırım
Rukiyeqltntssss Aserpil arada bir tekme atıyor içim rahatlıyor biraz vakit geçince tekrar korkuyorum içimi rahatlattın canım sağol 🥺🤗
Rukiyeqltntssss aselelif06 teşekkür ederim yorumun için içimi rahatlattınız içimde kıpır kıpır olmasına alışmışım 1 saat hissetmeyice korku sarıyor 🤗
Aserpil Rukiyeqltntssss benimde öyle bı kipirdan ma oluyor aradan 1 2 saat geçiyor tekrar bı kıpırdanma ama beni tatlım etmiyordu. Çikolata ye uzan bı yarım saat baktın hala aynı kalk yürü evin içinde. Hatta dans et yapabiliyosan