Birisi123 canım bide benden sana tavsiye bu ayda olmazsa (inşallah olur) testin bitince test alma sal kendini bebeği düşünme olur. Bende test takibi yaptım 3 ay olmadı insan ister istemez geriliyor sürekli takip ettiği için, testi bıraktım iki ay sonra hamile kaldım tabi yumurtlama testleri hangi günde pik yaptıysa o günleri değerlendirdim yine ama test insanı geriyor. Sal kendini keyfini çıkar 😉❤️