Hanımlar malum yeni yılda yeni zamlar geldi özzel hastaneye gidiyorum en başından bu yana. Ama sakura hastanesi çok önerildi . Aranızda giden var mı? Ne derece memnun kaldınız. Birde ben normal doğum çok istiyorum ama çok zorlanırsam epidural isticem orada o imkan sunulacak mı bana bilmiyoruz. Fikirlerinizi yazarmısınız