Ozgetpz_38 evet 8 haftalık bebek karnımda kalbi durmuştu , kan sulandırıcı hap kullanıyordum ona rağmen durdu. Genetik test yaptırdık 1 ay sonra sonuç çıktı , değerlerim yüksekmiş ancak iğne ile bebek tutunabilirdi. Şükür ki şimdilik karnımdan bacaktan her gün iğne yapıyorum artık acımıyor da 🙂 alıştım bebek sağlıklı olsun da delik deşik olayım hiç dert değil