Nilasyamom Neslihanaras kuzum bence güvendiğin bir kuaföre git ağda yaptır hem hijyenik hem uğraşmamış olursun 👍🏻
Neslihanaras Nilasyamom yaa tanıdığım kimse yok ki ben hiç kuaföre bile gitmem kaş falan hepsini kendim alirim
askvehuzurum Elifhusna kaçnı aftanda aldn ben şuan 36+4 üm cuma gitmeyi düşünüyorum erken mi sizce ama sancılarım çok var.. Erken gelebilir
Btm571 Neslihanaras 38 haftamdayim ağda ile alıyorum ayna karşısında her hafta temiz tutmaya çalışıyorum bebişin ne zaman gelcegi belli olmuyor bide her hafta doktor çatı muayenesi yapıyor temiz olmakta fayda var😌
Btm571 Neslihanaras evet bence çok kolay oluyor ayna önünde önümü goremiyorum ama ayna karşısında baya net görünüyor ister bezle kaldır ister ellerinle rahat oluyor benim için
Ortmenanne16 Neslihanaras kuaföre gidip ağda yaptırıyorum normalde lazerli ama az az çıkıyor yinede 🤞🤞
askvehuzurum Elifhusna hm anlafm ben daha erken yapmayı düşünüyorum öok sancım oluyor heryeriö belim falan ağrıyo
Fadimehnk Neslihanaras doktora soracaktım bu hafta bende buzamana kadar jiletle geldim 3 haftaya doğum var ağda yaptırmak istiyorum eğer sıkıntı olmaz sa 37 de gideceğim bende
Fadimehnk Neslihanaras amin canım hep birlikte inş 🤲🏻Valla kuaföre gideceğim mecbur araştırdım hijyenik temiz bir yer buldum ona Gideceğim doğum sonrası da vaktimiz olmayacak mecbur uğraşmak istemiyorum en azından bir kaç hafta rahat ederim ağda ile
Burciin19 SeldaErtem tahriş etmiyor bide kesinti yapmıyor normal jiletten farkı biraz daha geç çıkıyor 😌