Bebek-geliyor Ayse2011 dimi. Beni de korkuttular zaten erken doğum riski var üstüne bide öyle okuyunca 🤷♀️ Doğru diyosunuz.
Ayse2011 Bebek-geliyor yok ya her kafadan bir ses çıkar erken dogumla ağda ne alaka😂 kıl derinin altında doktor bile sezeryanda 9 kat kesi atınca ancak bebege ulaşıyor 🙂
Kaderimm Neslihanaras alışkanlık benimki bana daha az acı veriyor gibi geliyor bide geç çıkıyor iyi oluyor
1anne- Burciin19 aynen bende bakmadan venüsle hallediyorum büyük rahatlıkmış gerçekten. Temizlenmedi diye düşünüyorsun ilk başta ama duştan sonra bakınca alınmış oluyor hepsi
Deniz-naz 1anne- canım Venüs le alınca çabuk çıkıyormu bide Venüs kaç kullanımlık bende almayı düşünüyorum
Gizemceylan Neslihanaras aynı dert bende de var napıcaz bilmiyorum kendim de göremiyorum almaya çalışıyorum jilet kullanıyorum 😏
masalsmomm Neslihanaras epilasyon aletiyle alıyorum suan 16 haftalıgım cok az tüy gibi cıkınca alıyorum hemen kolay oluyo ilk hamileliğimde 9 ay aldım karnım küçüktü inş yine öyle olur 🥰
Canantsy Deniz-naz illaki cikiyor ama diğer jiletle gibi değil onu farkettim. Hem ilk aldiginzda sanki agdayla almis gibi pürüzsüz oluyor. Rahat yani
1anne- Deniz-naz diğer jiletlere göre biraz daha geç çıkarıyor ve yapması kolay bence. Kayıyor hemen. Kesmiyor kanatmıyor o yönü çok iyi
haziranin25i hamile kalmadan önce lazere gitmiştim. Hamile kaldıktan sonra lazeri bıraktım zaten yeteri kadar tüylerimde azalma olmuştu. 37.haftamda çatı muayenesi olacağım için ağdaya gittim.
Qnne123 haziranin25i bişey sorabilir miyim ben 6 haftalik hamileyim yani canım çok fazla naziktir ya evlendiğinden beri giderim ağdaya önceden utanırdım artik cesaretlenip gidiyorum ama şuan korkuyorum bişey olur mu diye çünkü çok kasıyorum kendimi bi anda ne yapmalıyım tekrar hileye dönmek istemiyorum🤷♀️🤷♀️🤦♀️
haziranin25i Qnne123 ağdadan dolayı kasılmalar normaldir bence arkadaşım her ay gitti herhangi bir şey olmadı
Ebrununbebe Qnne123 sen yinede ilk üç ayı bi atlat ondan sonra git hani bişey olmaz ama kasıyorum diosun ya o yüzden