Kızlar 10 gün önce kanamam vardı 4 gün süren çok şükür bitti ve ben bu ara da 3 kere doktora gittim çok şükür bebeğim iyiydi ama bugün yine kahverengi akıntı geldi peçeteye sildiğimde persembe günü kontrolüm var sizce bekleyeyim mi yoksa normal mi çok kötüyüm