Umutduru Kızlar şu anda adetime 4 gün var.Dün test aldık yaptım yaklaşık 1 saat kadar sonra silik çizgi çıktı ama kuruma çizgisi mi bilmiyorum.Perşembe randevu aldım kan vericem.Perşembe günü de adetime 2 gün kalacak.Sizce hamilelik varsa kanda çıkar mı ??
Mysteryyyyy Umutduru benim daha yeni adetime 2 gün kala testte silik çizgi çıktı 5.dakikada eğer gebelik varsa kanda daha erken sonuç verir normal döllenme olmuşsa eğer
byzza16 Umutduru erken gebelik testleri genelde doğru sonucu veriyor. Ben adetime 6 gün kala ogrenmistim 4 gün kala da kanda çıktı. Erken gebelik testi alabilirsiniz :)