Atgcttl Arkadaşlar ben bgn gereksiz şekilde alttan muayene oldum cok dar kesi atilir sezeryan oneririm dedi doktorum cok mutsuzum gereksiz bahane icin.
Alfabetaa Atgcttl ben oldum bebek aşağıda dedi o yüzden kontrol etti ama bi sıkıntı görmedi hatta 35te oldum ben şuan 37yim
Taze-anne Atgcttl aslında gereksiz değil sonucta 36-37.haftada alttan muayene yapıyorlar. Doktorunuza sormadınızmı bu ne için diye
Minikkus2021 Atgcttl Neden gereksiz olsun ki çatı muaynesi yapmış doktor.Bütün hamilelere yapiliyor bu muayne.Normal.doğuma uygun olup olmadığını belirlemek için.Ama için rahat etmyrsa başka doktora görüneblrsin.
Atgcttl Alfabetaa beni ultrasona almaadan. Kontrole gittigimde bgn muayene edelim dogum sekline karar verelim dedi… ben bastan beri normal istiyordum doktorum biliyor belki vazgeçirmek icin yapti
skuscu Atgcttl bence doktor değiştir çatın dar ise diğerleride öyledicektir. Ben 38deym bu hafta yapıcwk dktorm özellikle yapmadı ağrın olduğunda yapalım canın okadar acımaz dedi inşallah istediğin gibi normal doğm yaparsn ama bence bi doktora daha git
Mutlubirannee Atgcttl nstyle çatı muayenesinin ne alakası var. Çatı muayenesini normal doğuma uygunmu diye bakmış. Nst sancı ve bebeğin kalp atışını ölçer. Nstye bağlanmadan çatı muayenesi ne alaka