Endişe de etseniz uykusuz da kalsanız ağlasanız çırpınsanız da bir sorun varsa vardır. Allah dermansız dert vermesin. Neden kendinizi yıpratıyosunuz ki? Daha yolun başındasınız. Doktor önlem amaçlı istemiş olabilir. İlerleyen haftalarda başka şeyleri dert edip, stres yapıp bebeği de üzmeyin. Siz mutlu bebek mutlu🙃