Merhaba hanımlar..Hiiiiiiç hazır olmadığım bi zamanda üçüncüye hamile olduğumu öğrendim.2020 bize son golünü attı anlayacağınız.Üstelik kızlarım daha çok küçük.Biri Nisanda 3 yaşında olacak biri daha 14 aylık.Korunuyorduk nasıl oldu hala anlamıyoruz ama nasip 🤦🏻♀️ 6+3 haftalık olduk .Perşembe günü gidicez ilk kontrole nasipse.Var mı benim gibi 3. Bebişe hamile anneler??