Bsr57 36+4 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var kaşıntılarım dayanılmaz bi hal aldı denemediğim yol kalmadı önerebileceğiniz bi krem var mı 😵😵😔😔
Seyma2861 Bsr57 canım enfeksiyonsa mutlaka antibiyotik başlar zaten . Çok kaşıntın varsa travazol yani akşam sür sabaha sıkıntı geçmiş olur okadar etkili birşey. Ama doktoruna/eczacıya gene mutlaka danış