Kmndas Kızlar 11+1 de yaptı doktorum ikili testi normal mi ense kalınlığı 1.2 çıktı burun kemiği için bişey demedi herşey normal merak etme dedi renkli resim verdi sizce cinsiyet nedir tahminleri akıyım 😊
yasemin257 Kmndas Tabiki gayet normal kuzum. Ense kalinligi 3den sonrasi risk tasir. Senin gayet normal. Masallah Rabbim saglikla kucagina aldirsin 🤲
Ayse2011 Kmndas tahminen bişey demedimi acaba cinsiyet için doktorun. Fikrimce bir teori var ona göre erkek gibi ama çok anlamam bende
MerveBostann Kmndas normal canim ben 12+5 haftaydi dun yaptirdim 1.7 cikti ense kalinlgi burun kemigi de izlendi normal dedi ama kan sonuclarim henuz belli degil
yasemin257 Kmndas Kana ben çok guvenmiyorum yani riskte ciksa hepsi teori uzerine veriliyor. En onemlisi ense ve burun kemigi oda sizde normal izlenmis ztn. Ben cunku perinatologlarla çok zamanimi gecirdim ayni bu ense kalinligi yuzunden kan sonucu cok onemli dgl demisti.
Ferihan Ayse2011 bana da bi fikir yürütür müsünüz 🤓 12+4 burada yan duruyordu bide yerinde hiç durmadı göremedi doktorumuz https://imgyukle.com/i/afT2mc
Ferihan MaysaBade bana da bi fikir yürütür müsünüz 🤓 12+4 burada yan duruyordu bide yerinde hiç durmadı göremedi doktorumuz https://imgyukle.com/i/afT2mc
Kmndas MaysaBade tabi yazarım hep içimden kız geçiyor nedense ya sağlıklı olsun da hiç önemli değil 😊
Kmndas yasemin257 aynen canım kan benim için de bi kriter değil inşallah sağlıcakla alırız bebeklerimizi 😍
Ayse2011 Ferihan tekrar diyorum çok anlamam ama nub teorisiydi heralde duruşuna göre cinsiyet veriyor buda erkek gibi. Dilerim hepimizin gönlünden geçen sağlıklı bebişleri olur
minikturta Kmndas ya ne güzel size söylemişler ben bugün 2li tarama yaptıracam dedim doktor bana sert bi tavırla ne yani özürlü çıksa aldıracak mısın dedi Şok oldum 🙄 Sadece kan aldırdı gönderdi 🙄
Kmndas minikturta oha böyle bişey ilk defa duydum o doktorla nasıl geçireceksiniz bu ayları bence değiştirin aldırırım aldırmam sana mı kaldı yani bunun tasası