Naciye1604 Merhaba kızlar 27.haftanin içindeyim ve 3 gündür bebeğimde hareketsizlik var öncesinde cok hareketliydi kendimi biraz fazla yordum ondan midir bilmiyorum perşembe kontrolüm var perşembeye kadar beklemeli miyim yoksa hastaneye gitmeli miyim bilmiyorum çok tedirgin oluyorum
haziranin25i Naciye1604 çikolata yiyip yan yattın mı hiç kuzum? 30 lu haftalara kadar düzensizlikler normal karşılanıyor
060631 Naciye1604 Hiç mi hareket yok, az az var mi? Pozisyon değiştirmiş olabilir. Sıcak suyla duş alın, sonra bebe yağı ile karnınıza hafif masaj yapın, sola uzanın, bizim de oldu doktor yaptırdı bunları düzeldi. Ama hala düzelmezse doktora gidin 🤲🏻
Kaderaslan Naciye1604 ben çalısırken ev temızlerken hıc hıssetmıyodurdum meger hareket halınde oldugum ıcınmıs. Tatlı bıse yıyıp solunuza bıraz yatın ve hareket edıomu dıe bakın gercekten gun ıcınde etmıyosa gıdın doktora .
Naciye1604 haziranin25i evet ama sadece çok hafif hareketi oldu öncesin de kıpır kıpır hiç durmazdı o yüzde biraz korkuyorum😭
haziranin25i Naciye1604 060631 arkadaşımız güzel açıklama yapmış onları da bir uygulayın olmazsa doktorunuza gözükün
Naciye1604 Kaderaslan onu biliyorum ama 3 gündür dinlendigim halde yok çok minik kipirtisi var sadece