Geçen akşam o kadar çok midem kaynadı ki marketten aldığım küçük pet şişe soğuk suyu olduğu gibi mideye indirdim. Normalde de soğuk su içiyorum aslında ama bu sefer birden içtim diye mi böyle oldu anlamadım🤷🏻♀️ Sabah korkunç bir ağrı ve şişlikle uyandım. Canım hiç bir şey yiyip içmek istemiyor😓 İnternetten araştırdım sıcak su, bal ve limon içebilirsiniz yazıyor. Daha önce başına gelip ilaçsız atlatan var mı??