Hkbra canım insülin kullanmaya başladığımda en düşük dozdan başladık biz, tabii doktorum bu dozu yükselteceğini, takio ederek devam edeceğimizi, hamilelik ilerledikçe şekerin daha da yükseleceğini söyledi. Her hafta sonuçları atıyorum kendisine, geçen hafta 3 üniteye çıkardı, ilk önceleri iyiydi ama sanırım yine yükseltecek, bir- iki gündür bazı değerlerim sınıra yakın çıktı çünkü. Yani diyete aynen devam, insüline ve ölçümlere de devam ediyorum ki denge bozulmasın. 34. Haftadayım canım ben bu arada, zaten az kaldığı için psikolojik olarak da çok zor gelmiyor açıkçası. Ama her bünye farklıdır, belki egzersiz, yürüyüş ve diyetle seninki düzene girer de gerek kalmayabilir insüline😊