Yumurcakk Teşekkür ederim. Evet Demir eksikliği yani kansızlık nedeniyle olduğunu söyledi doktor, çarpıntı olmasının nedeni; kan basıncı iki kat lazım , bebeğe de kan üretiyoruz, bu sefer yetmiyor ama kalp daha hızlı çarpıyor ki kirli kanı daha çabuk temizleyip pompalamak için, bu yüzden tansiyonumu düşürüyor. Tansiyon düşünce çarpıntı artıyor, kısır bir döngü sanki . Ben de kalbimin sesini kulağımda duyuyorum. Boğazımda atıyor epey güçlü hissediyorum bunların hepsi nefes darlığı da yapıyor, özellikle geceleri 😬