MirayGuldali sabah 6da suni sanci verildi ki hastaneye gittigimde acilmam 4cmdi oncesi de var tabi ki.. acilmalarim ve nstde gorulen hissetmedigim sancilarim sebebiyle, oglen 12.32 de oglum kucagimdaydi hersey gayet iyiydi cekilebilir bir sanciydi suni sanci ta ki kendi sancilarim vurana kadar ama zaten o sira acilmam 9 cmdi ve kendi sancimi cekmek 1 saat bile surmedi, epidural de yok.. korkulacak birsey yok ☺️☺️🙏🏻 Hayirli dogumlar simdiden