Merhaba. 12+2 hamileyim çok fazla baş agrısı susuzluk ve sık idrara çıkma problemim olduğu için doktorum 75 gr obtt testi istedi. Sanırım şeker yüklemesi olarak geçiyor ama bildiğim kadarıyla 24. Haftadan sonra yapılıyor bu test. Gözüm korktu biraz erken olduğu için. Sizce yaptırmalımıyım?