Esraoden ahhh ben ne çekiyorum bilemezsiniz😞😞21. Haftamda belli oldu şimdi 33 haftalığım ama hep yattım…hep yatacaksın ilişki kesinlikle ve kesinlikle yasak.eğilmeyeceksin ayakta kalmayacaksın..plesenta previa deniyo bizim hastalığımıza,çok en fazla 36. Haftada alıyorlar bebekleri..benim haftaya alacaklar 34. Haftamda doğurmuş olacağım🤲Yoksa çok kan kaybedersem anne hayatı tehlikeye giriyo😞size tavsiyem iyi besleyin bebeklerinzi ve kilo aldırmaya bakın çünkü erken doğacak büyük ihtimalle..ben şimdiye kadar 9 tane Prof a gittim hepsi aynı şeyleri söyledi🤦🏻♀️Allahım yardımcınız olsun 🤲