Selam hanımlar ikizlere 19+3 hamileyim. Doktorum buharada fatma hanım. Şimdi detaylı ultrason. İçin randevu alcaktım ama çevrem ikiz olmaları nedeniyle tedbiri alıp devlet hastanesine gitmemi söylüyorlar. Nenehatun fazla ilgili olmadığı için arastırma hastanesine gitmeyi düşünüyorum . Var mı araştırma hastanesinde önerebileceğiniz bir doktor? Ayrıca orada detaylı ultrason yapıyorlar değil mi? 20. Haftada gitmeyi düşünüyorum.