Yigitinannesi_18 aslında kabul etmeme gibi bir lüksleri olamaz sonuçta 32 den sonrası doğum iznine girer ve raporunuz çalışır olduğu müddetçe kabul etmek durumundalar çalışıp çalışmamak kişinin insiyatifinde, ama bu idari izin olayı çıktığından beri insanlara zorluk çıkarıyorlar hakları olmadıkları halde