-34 ara ara lekelenme tarzında kanamam oluyordu 1 hafta öncesine kadar sadece kese görünüyordu boş gebelik olabilir dediler beta takibi yapılıyordu bugünde yolk kesesi göründü ama bebek yok yarın tekrar kan vericem birde kesemin bozuk olduğunu söyledi hayırlısı artık